lång promenad

Kom precis in efter en lång promenad med Flisan på 1 ½ timme. Vi var i en liten skog, och Flisan ska som vanligt börja gnaga på en trä stock.. Så efter ett tag så ser jag att hon står med tassen och försöker få bort nånting ur munnen! Då har en stor (jag menar stor!) trä flisa fastnat mellan hennes tänder som sitter sten fast, så jag höll fast hennes tassar så hon inte skulle gräva mer för hon började till och med blöda, och så fick jag dra bort den. Det var svårt för mig också för den satt verkligen fast, stackarn.

Så har vi gått runt lite och Emanuel har lekt i klätterställning tills han råkade sparka mig i huvudet, då kände jag att det var dags att gå hem innan jag skulle bli irriterad och sur. Men vi var ute länge ändå så.


Kommentarer
Sophia

Mysigt;) :D

2009-10-11 @ 10:21:41
URL: http://SophiaSnygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0