framme nu =)

Usch, vad tråkigt det var på bussen, och att batteriet på mobilen dog efter en timma gjorde ju inte saken bättre, ingen musik heller då.
Så jag fick sitta och roa mig med att hålla mig från att kissa på mig och att äta godis, och dricka cola fastän ja höll på att kissa på mig. Toaletten var trasig så.

Och det var lite kul ett tag i början, för det var en kille som satt mitt emot mig som glodde på mig som ett fån. Och så när jag tog upp mobilen och mitt headset så gjorde han likadant. Så efter ett tag så satt han fortfarande och stirrade på mig, men jag försökte ignorera. Så efter ett tag tog jag av mig jackan när han fortsatte och stirra, haha ja då gjorde han också det.. Och så kollade han bort för ett tag.. Men så fortsatte han stirra efter inte så lång stund. Då kollade jag tillbaka och då räckte han fram handen och skulle hälsa, haha han sa vad han hette och sa att han mådde jätte bra haha. Sen sa han inget mer.

Han gick av efter ett tag också, men jag kunde hålla mig för skratt iaf haha.
Nu sitter jag i soffan med syrran och kollar på tv. Ska snart kolla på en film "twilight" och äta chips med dipp =)

Ha det så bra så hörs vi imorgon!
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0