all alone

Nu sitter jag här för mig själv. Edvard kom hit förut runt halv 7. Vi kollade på tv och mös lite. Så åkte han vid 8 igen för han skulle vara hemma då. Då satte jag igång att steka chicken bits, mamma skickade med färdigt ris och bearnésås, mums fillibaba!

Har varit ute på nattkissen med Flisan också, mötte två hundar så för att slippa dra i henne och att hon skulle skälla så mycket så fick jag vända håll två gånger och ta en liten omväg haha. men vad gör man inte.. det är ju bara jobbigt när hon håller på så där!

Det finns ingenting bra att se på tv enligt mig,  så nu försöker jag hänga med i oskyldigt dömd men det går inte så bra, jag tycker inte om den serien men får kolla ändå. Om jag inte hittar någon bra film förståss, ska kollas upp nu.
Ha det bra :D


Kommentarer
jennytuvesson

ååh :) jag hade tänkt önska mig alla boxar i julklapp :D

2009-10-28 @ 21:41:35
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0