25.10.09

Idag vaknade både jag och Vickie av att hennes mamma släpper in Casper och Melvin i sovrummet, hennes hundar alltså. Inget kul sätt att vakna på. Båda två skuttar upp i sängen, lägger sig över oss och börjar bråka (busa) med varandra. Och rätt var det va så hamnade mitt smalben i melvins mun, som han låg och tuggade på.. Och han var ju inte mysig att ha över sig heller för han väger inte lite längre. Han har blivit riktigt stor och vägde runt 25 kg nu tror jag det var!

Men vi gick upp iaf och klädde på oss. Jag cyklade hem runt kvart över 10 för Vickie ska iväg och kolla på lägenhet.
Så nu sitter jag här, samtidigt som jag äter frukost, vanlij yoghurt med start!

Har eran helg varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0