18.10.09

Idag så vaknade jag  och Edvard vid 9, eller han vaknade inte helt så jag tog ut Flisan och han sov vidare. Så kom jag in och la mig och gosade lite, somnade om såklart haha. Men idag behövde han inte åka hem så tidigt iaf, tur det. Blev lite förvånad att hans pappa inte ringde vid 8,9 som han brukar. Utan han ringde vid 12 ungefär. Då hade vi hunnit äta frukost och myst framför tvn ett tag.

Sen kom mamma hem, och hon hade med sig världens mysigaste filt hem som hon har fått av en. Den sitter jag under nu och ååh vad mjuk och skön den är!
Mamma har stoppat in lite kyckling i ugnen som vi ska äta snart. Kanske tar lite makaroner till.

Om ett tag så ska jag träffa Edvard också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0