09.10.10

Godmorgon. Kom nyss till skolan och nu lagar jag mat, på facebook ja!
Vi börjar egentligen klockan 9 idag, med alla redovisningar. Men jag är här nu för att Edvard kom och hämtade mig vid 8, för jag är så lat att jag inte orkar gå till skolan.

Imorse hade jag lite problem att komma upp ur sängen också. Först gick mamma förbi och väckte mig gång på gång, sen vid kvart över 7 när jag blev tvungen att gå upp då.. Så DROG HON AV MIG TÄCKET!!!
Usch vad kallt det blev, men då var det lika bra att gå upp. Och så hade jag bara en halvtimma på mig att göra mig iordning, men jag hann ändå. Det enda problemet var att jag fick valångest, kunde inte bestäma mig för vilka kläder jag skulle ha på mig haha.

Sorry för att det inte blev någon bild på outfiten igår men glömde helt enkelt bort att ta bild och så hade jag ju danskläder på mig när jag kom hem, så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0