01.10.10

God morgon på er.
Jag fick sova hos Edvard till idag, vad chockad jag blev när han sa ja, blev jätte glad och det var verkligen jätte mysigt =D
Somnade runt 12, och jag drömde mardrömmar inatt igen så jag vaknade klockan 5 och var jätte skärrad (kan man säga så?), försökte väcka Edvard men han vaknade inte. Så jag hara varit vaken sen dess, kunde inte somna om, så nu är jag trött trött och vill bara sova sova!

Nu har vi naturkunskap, fattar inte varför. Det här är den enda lektionen vi har nu medan vi har projekt arbete, lite surt. JUST den här lektionen också som är så himla seg och tråkig och jag fattar ingenting av det vi gör, men men. Kan nog inte göra så mycket om jag inte blir godkänd i kursen eftersom att jag ska ändå inte göra nånting med kemi eller liknanade i framtiden!

Vad ska ni göra idag ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0