29.11.09

Hejsan på er. Förlåt för lite dålig uppdatering under helgen, men nu har jag faktiskt rätt att säga att jag var upptagen! I fredags var jag med Vickie som ni vet, och då hade jag ingen lust att sitta och blogga.
Igår (lördag) så kollade jag på film, och sen åkte jag med Edvard och hans familj till deras farmor. Vi fikade och pratade och hade det trevligt bara.
Sen tänkte jag och Edvard åka hem hit men då åkte vi en extra sväng istället. Han har ju fått tillbaka firmabilen nu, så han vill gärna åka runt i den, och vem är jag som skulle hindra han från det? haha.

Sen åkte vi iaf hem till mig, kollade på halv 10 filmen, Eragon som var på 4an, jätte bra faktiskt!
Vi åt chips till och efter filmen var vi lika trötta båda två så gick och la oss =P

Nu sitter jag och kollar på Idol, repris från i fredags. Har inte sett vem som åker ut än, men Calle eller Mariette, tur det. För jag hejjar på Tove & Erik, båda har sååån jäkla röst alltså!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0