sol <3

Imorse var det jättemolnigt och jag trodde att det skulle börja regna när som helst, men nu är det skinande sol och jätte skönt ute, hoppas det fortsätter såhär hela veckan nu, snälla himlen! =D

pratade med mamma precis och hon var i marieberg, så jag tänkte att jag kunde ta bussen in dit och sen övningsköra hem, men så kommer Helen in(våran lärare) och det visade sig att vi hade en lektion till nu haha. Jag var nästan helt säker på att vi hade slutat, så jag hinner inte åka in och möta mamma där innan hon ska hem, det var bara Alexandra som skulle ha ett par sommar skor, jag behöver ett till par faktiskt, som inte är hägklackade, som jag kan springa runt i hur som helst. Finns faktiskt ett till par snygga gladiator aktiga skor som jag fastnade för.
Får köpa dom nån gång när jag får pengar, om jag får pengar vill säga...

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0