jag är bra!

hejhej.
När mamma hämtade mig så satte jag mig bakom ratten på studs.
Åkte först till hallsberg och handlade på Netto och sen drog vi vidare till Lidl. Det var dags att fylla på kylskåpet och frysen. Det är ju inte kul när det är alldeles för tomt.
På Lidl hittade jag även smink, har aldrig sett att de har funnit där förut.  Köpte Creamy Compact Make-up, trodde det var Puder men det visade sig vara kladdigt också, vilket man borde förstå om man kollar på namnet, "Creamy".
Men den var faktiskt bra, man får en matt hud och det blir jämt, skit bra ju, och skit billigt, ungefär 49 kr tror jag det kostade, jämfört med ex MaxFactor som är bra fast som kostar myycket mer.

Sen åkte vi iaf hem, och vet ni vad!? Jag klarade att köra iväg från stillastående i en uppförsbacke, trodde jag skulle få motorstopp, eller som vissa säger "kärringstopp",  men jag klarade det! Och det är faktiskt inte bara tjejer som får motorstopp, det händer säkert lika många killar, haha! Men jag vart iaf stolt över mig själv och mammsen också!

Har precis varit ute med Flisan nu, gick ungefär en timme, jätte skönt i det här vädret som är nu, hoppas att det håller i sig hela veckan!
Nu ska jag börja med pasta.

♦♦♦


Kommentarer
miztha

svar: awuu jaaa blev nöjd emd resultaten haha (aa) :D allt bra med dig då? =)

2009-05-19 @ 19:44:00
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0