hårmodell

God kväll på er!
Idag efter skolan åkte jag, nea och jessica in till stan för att bara gå runt och kolla lite.
Jag gick in i några affärer och frågade om det fanns möjlighet för mig att få sommarjobb där. Ett caffe ska jag komma tillbaka till imorgon förmiddag och ett annat caffe ska jag lämna in ett CV till. Så imorgon ska jag till skolan, skriva ut några CV:n och sen åka med alexandra till stan igen och kolla mer om sommarjobb!

Jaja, till hårmodell nu då.. När vi var på stan så hade vi gått och fikat och bara gått runt.. Sen hux flux gick vi in till Carlings och såg en lapp om att Modeller sökes, både för dom som har tatueringar och hårmodeller, så vi snappade upp hårmodell! Tog numret och adressen, gick till frisör salongen på en gång och stog utanför och viljade lite fram och tillbaka. Hårsalongen såg så himla fin och dyr ut så vågade knappt gå in. Men vi gick in och jag frågade om dom hade plats kvar för att vara hårmodell, och det hade dom. Faktiskt så var vi tre dom första som hade kommit in, och lapparna hade sattes ut idag, så bra att vi var först! Ska bli grymt kul att gå manikäng som hårmodell. Dom ska styla håret på oss. Kanske färga och klippa lite om det behövs, och göra snygg håruppsättning. Ska även bli sminkade, ha på oss skor från min älsklings butik
BIANCO, och Carlings ska sponsra med kläder!  Det är i örebro, så åk in och kolla på Carlings på lappen för att veta mer!

Jag är grymt taggad iaf, ska bli så himla kul!!
Hoppas jag får sommarjobb också, så skulle allting kännas hur bra som heslt!


Hårmodell, bild från google

♦♦♦


Kommentarer
systeryster

Jag vill med vara hårmodell :D vart var det någonstans ?

2009-05-06 @ 23:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0