best night ever!!!

Är hemma nu från YEAH! festivalen, såg inte speciellt många band, men det räckte med att se UNION SQUARE, så vart jag nöjd heela kvällen, så himla bra och så himla MMMMH.
Efter deras spelning fick vi deras autografer och kramar och även kort på oss själva med ALLA dom, åh jag är typ överlycklig just nu, fatta vad jag kommer att sova gott!!! =D =D =D

Dom ska ju också spela på DREAMHACK summer om två veckor, gaaah, jag funderar på att dra dit med nea bara för att se dom igen!!

jaja, Efter vi hade fått autografer och sånt så gick vi till stan och käkade på McDonalds, sen kom Mikaela och Ron och hämtade mig, så åkte vi till en annan McDonalds för att dom två skulle äta, då åt jag en chokladmuffins, haha jag kunde inte låta bli ju!
Så åkte vi hemåt, svängde förbi hos Mikaela så att jag kunde hämta Förhäxad filmen så jag har någonting att göra inatt, jag är inte ett dugg trött!
Jag ville sova hos edvard inatt men det kan och fick jag inte för mamma ska åka iväg vid 7 imorgon bitti för att skjutsa Mikaela & Ron till skavsta flygplats, dom ska nämligen till Prag och vara där i 4 eller så var det 5 dagar. Under tiden dom är där så ska jag bo i Mikaelas lägenhet, gud vad skönt det ska bli att bara vara för sig själv! =)
Men så jag måste alltså vara hemma med Emanuel imorgon bitti, han kan ju inte vara själv haha... Men ibland önskar jag att han hade kunnat det! Edvard fick ju såklart inte sova hos mig heller... men vi ses ju ändå imorgon!

Nej hörrni, nu ska jag lägga mig och kolla på Förhäxad, det är skitbra! =D
Sov gott.


UNION SQUARE <3

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0