stolt

JA!
nu har vi precis haft matte, en liten grupp gick iväg med helen, som är stödlärare.
vi håller på med ekvationer fortfarande, och sist vi hade matte och våran mattelärare kamil förklarade så fattade jag absolut ingenting så sket it, det är inget kul alls med matte när man inte förstår nånting.
Men idag serrni! Idag har jag jobbat =D Och jag fattade hur man gjorde också, tack vare helen, hon är den enda som har fått mig att förstå hur man gör med X, Z och sånt. tack så mycket.
Det blir mycket roligare att jobba och försöka när man förstår hur man gör också så nu är jag lite stolt över mig själv!
Ska vara med henne varenda torsdag och fredag nu, så det kommer bli mycket lättare.
Nu har vi lunchrast så ska gå och äta, sen är det Projekt och Företagande som gäller!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0