stan

Efter vi hade varit på convetnum så gick jag och nea först till McDOnalds och träffade Backe och emma som hade sprungit ifrån oss på mässan, sen åkte dom hem med bussen, så jag och nea fortsatte att gå på stan, det var jobbigt kan jag säga. För jag har inga pengar och vi var inne i sko butiker och jag hittade så himla mycket skor som jag vill ha, bla på bianco, nilson, din sko. Var också inne på Carlings, hittade en snygg jeans kjol och en klänning, skulle vara skitfin till sommar/våren. Så får väl vänta lite och hoppats det finns kvar senare på våren och då ska jag ha pengar också!
Var sen inne på H&M och kollade runt massa,, köpa nya brillor till sommaren kanske?


Vilka var finast ???

Jag tog tåget hem så jag var i kumla kl,16, där hämtade alexandra upp mig så jag skulle följa med henne till vårdcentralen för hon skulle göra pricktest / allergitest. Hon var inte allergisk mot Flisan (hunden) iaf, och det var väl en himla tur !!
Vi var hemma vid halv 5, så klockan 5 kom det ett par och kollade på huset, bara hoppas att någon vill köpa det!
Det var ett par här i söndags också om jag inte har sagt det, dom var väldigt intresserade.

Jag har klippt upp Mikaela hår lite grann också, jag tyckte det såg så himla tråkigt ut att allt var jänmlångt och bara hänger, så övertalade henne om att jag skulle få fixa det lite. Ingen stor förändring men hon kan i alla fall göra något  med håret och det är väl ett plus. i kanten sådär.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0