potatis mos

Har precis varit och ätit med nea, det var pytt i panna , potatis mos och nåt annan sås till det med svampar i.
Så för mig blev det potatismos, gott det också =D

Snart börjar vi försäljning och service, skönt att jag har gjort klart alla kapitel som ska göra iaf, så bara landet Italien som jag och nea har kvar att skriva om. Det känns som att jag börjar komma ikapp mer och mer nu faktiskt, hur skönt som helst.
Se, det lönar sig att sitta kvar i skolan och plugga, det ska jag och nea göra imorgon, vi slutar vid 1 och dansen börjar halv 5 så då blir det mycket plugga, och så ska vi sola också!
Idag har vi ingen kinesiska för Ted ska hem (igen) och ta hand om sitt sjuka barn.. så ska arbeta med det på egen hand, men ska bara översätta en text från kinesiska till svenska så det ska nog gå bra ändå hoppas jag.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0