plugg plugg plugg... plugg

Jaha, nu har vi branch och produktkunskap, ska arbeta med ett häfte som heter Citygross... det är inget kul men måste göras klart, för 18/3 har vi prov på hela häftet.
Innan hade vi engelska, fick massa uppgifter att göra, det vill säga ungefär 7 kapitel som ska vara inlämnade snarast.
Jag funderar starkt på att hoppa av skolan ett tag och sedan börja annan linje, jag hänger inte med alls i alla ämnen. Vi får massa uppgifter att göra i varje ämne som ska vara klart under en vecka, hinner inte med 10 ämnen liksom om allt ska bli ordentligt och bra gjort och det känns inge bra att komma efter.
Jag visste att välja handel innebär mycket plugg, och det är okej men inte allt samtidigt och inte heller gå så fort fram, det funkar inte för mig faktiskt. jag vill kunna jobba i lugn och ro i egen takt och ändå hinna få allt gjort till rätt inlämningstid.
Men som sagt, det är inte lätt att gå gymnasiet, och nej jag kommer nog inte hoppa av för jag har ingen lust att gå om hela första ring nu.

Ska jobba nu, som satan.
så hörs vi sen!

♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

Bara kör gärnet tjejen, du klarar det ! Om det är något du behöver hjälp med så fråga gärna, har sparat en massa uppgifter.. jag går ju tredje året så förhoppningsvis så har jag lärt mig något som kan vara till nytta för andra :D

Kram

2009-03-09 @ 16:09:32
URL: http://mikaelabusi.blogg.se/
Mikaela

Asså tredje året på handel.. :) men det fatta du säkert .. :P

2009-03-09 @ 16:10:07
URL: http://mikaelabusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0