oj vad kul!

Det gick faktiskt jättebra att övningsköra för att vara första gången i hela mitt liv! Och riktigt kul var det också. Lärde mig kopplingen och att växla, fick motorstopp kanske 10 gånger men sånt händer ju!
Vi var ute och körde runt runt, samma runda i kanske en timme, sen körde jag en liten bakväg till OKQ8 macken, där jag och mamma bytte. Jag kan ju inte ge mig ut och köra bland trafik än, lite väl färsk för det. Och har redan fått en vana att kolla på växelspaken när jag ska växla, bara för att va säker på vart typ 3an ligger fast jag egentligen vet det. Mamma sa hela tiden,"Neej kolla inte, blicken på vägen."
en gång när jag kollade på växelspaken så höll jag på att köra på en skylt haha, tror mamma var lite halvt svimfärdig efter bilturen med mig!

Vi kom hem igen vid halv 4 då jag tog ut Flisis i 30 min, så har nu precis ätit, biff och makaroner, det var gottigotti.

♦♦♦

Kommentarer
Hanna

Nu är jag & bloggen tillbaka igen :)

vad roligt att du har börja övningskört :D då är det inte långt kvar till körkortet :D

2009-03-22 @ 09:21:35
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0