natten är kommen

Jaha, har inte gjort mycket mer än att vara hemma idag efter skolan och sjukgymnasten.
Har bara suttit i mitt rum i min ensamhet typ, med datorn. Jag fick idag äntligen Internet att funka på min bärbara dator, tror jag har föröskt ansluta tusen gånger förut men gav upp för det funkade aldrig! Och nu vet jag anledningen till det också!
; Våran förra router vi hade gick sönder, så vi köpte en ny, och på det nätverket ska det få plats 3 bärbara datorer. På listan över olika trådlösa nätverk så har det på den gamla routern stått med, så jag trodde att det var den nya fast med samma namn som den första, men det var det ju inte, vet inte varför det nätverket visas men det funkar inte iaf, eftersom det egentligen inte finns. Så nu har jag anslutit till det nya och se, det funkar helt utmärkt! hela dagen, wohoo!

Har väntat några timmar nu på att edvard skulle ringa mig också, han skulle ringa mig ikväll sa han, så jag ringde iaf han vid halv 8 ungefär då han sa att han skulle ringa senare, innan tio för efter 10 får dom inte ringa.
Så jag har väntat och väntat, sen blev klockan 10 och han har inte ringt.
Han hade tydligen varit i någons lägenhet och därför inte kunnat ringa, blev ju lite ledsen men vad hjälper det att bli ledsen?
-Ingenting.

Nu ska jag iaf sova, hoppas att jag går upp i tid imorgon vilket jag inte tror på men försöka går ju.
God natt foak´s

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0