lördags;

Igår hann jag inte blogga nånting...
Men jag och edvard vaknade vid kanske 10, då vi åt frukost och myste lite.
Sen kollade vi bussar som skulle gå till gustavsvik (äventyrsbad), det var inga som gick i bra tid för att vi skulle hinna hem till edvard först och hämta hans bad grejer.
Så han fick låna ett par badbyxor och så åkte vi til gustavsvik på en gång istället, var framme vid två och åkte hem vid åtta på kvällen.
Det var en riktigt kul dag faktiskt!
Efter badet kom therese och hämtade oss, hon skulle till apoteket  så jag och edvard tog med alex till McDonalds och åt lite så länge, jag åt bara en cheeseburgare för jag var itne så hungrig men gott var det!
Sen åkte vi hem till edvard så han kunde byta kläder, efter det ut och träffa Johan mfl.
Var ute i kanske 1 h och 30 min, svin kallt + att vi skulle gå hem till mig sen också, höll på att frysa ihjäl!!
Det vart iaf skönt när vi kom in, bytte om till mys kläder, satte oss i soffan med ett täcke, chips och cola på bordet och filmen i full gång. Hur mysigt som helst, vi kollade på Bolt, den var faktiskt bra tycker jag.. jag tror edvard tyckte att den var mindre bra för han somnade till flera gånger haha.
Efter bolt så kollade vi på Boogeyman 3, inte lika bra som 2an men läskig var den ändå. Så vid halv 3 kom alexandra hem efter att ha varit på krogen och skulle ha sin dator, hann inte se klart filmen men vet ju ändå hur det slutar;
Alla dör, och hon som har försökt övertala alla om att Boogeyman finns överlever och hamnar på psyket, nånting liknande iaf! =P

Såå blev det dags att sova och det var min lördag!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0