i väntan på edvard..

Edvard kom aldrig och åt med oss.. vi hade bestämt igår att han skulle äta med oss, han frågade sin pappa om han fick äta här och sova hos mig, och det var helt okej.. men han kom inte och han har fortfarande inte kommit.
jag har inte gjort någonting faktiskt, bara suttit framför tvn, lyssnat på musik, spelat bubble shooter & tetris.. Verkligen försökt syselsätta mig så att tiden skulle gå fortare och han skulle komma..
Pratade med han för 30 min sedan ungefär då han sa att han kommer snart, men ändå.. ingen edvard, och han svarar inte på sms heller.
Börjar bli jävligt trött på att vänta hela tiden  nu, det är så här varje gång!!!

Alexandra, Fredrik och becka och nån till har precis gått iväg också, dom ska till klaras nu, så nu är jag helt själv hemma, vad ska jag göra?!
Ni får iallafall ha en toppen fredagskväll =)

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0