dans <3

Hej igen, jaa det var ett tag sen nu hehe.
Det var iaf kul på stan, träffade en markus där som köpte cigg och hängde med mig, nea och backe när vi skulle prova och kolla på kläder och sånt, måste ha varit kul för honom! Det är ju liksom en killes största dröm att gå med en tjej när hon ska shoppa eller vad säger ni?! HAHA eller inte.
Köpte en "keps" på H&M, en lila, faktiskt fin. jag som har lila hår också, fränt!
Efter stan så åkte vi tåget hem så kom alexandra och hämtade oss vid kumla och så bar det åt till dansen, lika kul som vanligt, vi fortsatte lite på den där dansen där man skulle dansa i par, haha det gick väl sådär, tror inte det gick speciellt bra för någon faktiskt, haha.
Kom hem sen, så åt jag och sen har jag precis städat klart hela huset. ouff vad jobbigt .

Här kommer lite bilder, bla dagens outfit!


I väntan på tåget, där ser ni hur neas hår blev också =)


Dagen´s !


har även skaffat mig ny piercing till näsan och läppen, så nu är de lika också!


en liten söt mössa jag testade bara! :P

Nu ska jag ut och röka och ringa edvard, hörs senare kasnke.

♦♦♦

Kommentarer
AMANDA FALK

så härligt med solbrillor :D

good night and sleep perfekt!

2009-03-19 @ 23:26:44
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Lina

Fin blogg, checka in min blogg och kommentera gärna!:)

www.liniimartini.blogg.se

www.liniimartini.blogg.se

2009-03-22 @ 06:05:02
URL: http://liniimartini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0