bowling = farligt

Go kväll =)
Edvard sov hos mig till idag, sen vid 1 åkte han hem.. Så vid halv 2 hoppade jag in i duschen och började sen göra mig iordning, för skulle med mikaela och ron till hallsberg till sabbie och sen och bowla.. Emanuel följde med också så vi var hos sabbie i ungefär 1 timme, sen vid 4 åkte vi till bowlingen och var kvar där ända till 7, det var faktiskt kul att bowla även om det gick ur uselt för mig haha, jag fick en strike och en vurpa! haha, vi skrattade så vi tjöt  nästan! Det var när jag skulle kasta klotet, då råkade jag trampa över det där strecket så jag stog på banan, och det är verkligen jättehalt där, speciellt om man har bowling skor på sig, så jag stog där i några sekunder och försökte att inte ramla, fötterna bara gled undan när jag försökte få fäste i golvet haha, så tillslut satt jag där på golvet och skrattade nästan ihjäl mig alltså!!
haha, det skulle va kul om nån hade spelat in det där, hahaha. (sitter och skrattar för mig själv!)

Vi åkte hem så vi var hemma vid halv 8, då mamma skulle med emanuel till maxi och köpa godis på en gång. Så jag sprang in och kissa och ringde edvard, samtidigt faktiskt för jag hade bråttom! Tänkte att jag skulle va med han för han ska va med orre, så jag ville va med dom, men han ville inte att jag skulle va med... =((
Så nu sitter jag hos mikaela istället med henne och ron, ron är mikaelas kompis från stockholm. =)
Jag ska sova här inatt också, trevligt,

Nu är det earth hour, så ska släcka och stänga av allting, så SLÄCK ALLTING, en timme för jorden!

♦♦♦

Kommentarer
hedda

hey! tänkte höra om du ska ha biljetter? för jag ska till kumla imorgon, tänkte vi kunde ta det då :)

2009-04-01 @ 19:41:58
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/
hedda

okeej, men jessica kanske ska dit?

aja om du ångrar dej så 0762719591 bara o smsa :)

2009-04-02 @ 08:39:10
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0