bättre och bättre.

sådär. nu har vi varit och käkat, det var inget gott alls idag! det var nån ratoi nånting jag vet nite.. men det var iaf massor med svamp i, vilket jag hatar! usch det är så äckligt med svamp haha. Men jag tyckte det var jätte kul när jag var liten att plocka svamp, var på landet i kopparberg och åkte ut med fyr hjuling i skogen och plockade jätte många kantareller, det var så härligt, trampa runt i skogen med gummistövlarna på, hela familjen oftast, såg massa gruvor och urgamla vrak och stenar, det var alltid lika kul tyckte jag, kommer fortfarande ihåg känslan jag hade! =)

Jaja, har också gjort klar 3 inlämningsuppgifter i engelskan, han sa att jag var en ängel när jag gav de till honom haha. jaa tack så mycket!
Om exakt 3 min nu har vi försäljning och service. Vi har ett nytt projekt att arbeta med, jag kan tyvär inte säga vad det är än, men ni får se senare när det är klart. Det kommer bli jätteskoj och kan säga att det kommer komma upp på youtube också!
Nu ska vi gå till klassrummet och köra "brainstorming". Alla ska komma med ideér till projektet.
Ni som inte vet, brainstorming är som att slå ihop alla huvuden och komma på massvis med ideér, ungefär så.

♦♦♦

Kommentarer
Leia

Känns ju skönt att höra det :D

2009-03-18 @ 12:20:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0