21.03.09, första övnings körningen!

Idag vid 12 skjutsade edvard farfar hem oss till mig, vi låg bara i sängen och pratade och lyssnade på musik, och jaa vi pratade verkligen, edvard fick typ gjädjetårar för att jag första gången pratade med honom om mina känslor... lite gulligt!
Nu har han åkt hem och jag ska ta en huvudvärkstablett känner jag och snart ska jag och mamma ut och köra, hon ska sitta brevid och JAG ska köra, allra första gången idag, oj vad kul det ska bli, men samtidigt skit läskigt!
Ska ta något att dricka också nu, är jätte törstig, sen förebereda mig för att köra.
Önska mig lycka till och håll er borta från väagarna!! ;)


 I LOVE MY NEW HAT! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0