19.03.09

Godmorgon.
Idag vaknade jag och gick upp vid 7, då väckte jag nea och vi börja göra oss iordning. Så drog jag upp perssiennerna och hilmen var blå och solen lyste, det såg ut att vara jätte varmt ute, riktig sommar, men när vi väl kom utanför dörren var det kallt som satan.
Höll nästan på att missa bussen för vi va lite sega, men vi hann som tur va!
Nu första lektionen är administration, ska göra klart ett häfte vi fått att jobba med och läsa på till provet imorgon.
Slutar 13.20 idag, så jag och nea ska dra in till stan innan dansen. Kul, äntligen är det dans igen!!
Nu kommer Anne-britt så ska jobba hehe.

♦♦♦

Kommentarer
lisette

ja igår va finaste dagen på länge :) man blir så glad när solen tittar fram !! vad ska du hitta på idag?

2009-03-19 @ 09:50:27
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0