11.03.09

Godmorgon, imorse gick jag upp i tid IGEN!
hann äta frukost, fort. Och sminka mig, välja kläder, och fixa håret t.o.m.
Men sen när jag kom till att jag skulle ta på mig ytterkläder och gå till bussen så hittade jag mina nycklar, och dom måste jag ju ha för att kunna låsa dörren och så, så blev klockan 8, då hade jag missat både bussen nerifrån skolan och uppe från vägen, så sprang in till Mikaela och väckte henne så fick hon köra mig.
Hon sov hos oss inatt bara för att dom håller på att måla och tapetsera om i hennes lägenhet, Blir nog fint.

Hann vara med lite på klassrådet när jag kom till skolan, och sen fick jag och dom i mitt grupprum gå tio min tidigare för att städa vårat grupptum på 10 minuter. Det ser liksom alltid förjävligt ut här inne, inte massa skräp och skit utan alla böcker har vi på borden och överallt, istället för att ha ork att lägga in dom i skåpen efter varje lektion. Men nu får det bli ändrig på det också, böckerna ska in i skåpen och allt ska vara fint, annars blir vi utslängda från grupprummet och då har vi ju ingenstans att vara!

Nu har vi praktisk marknadsföring så jag fortsätta jobba med det nu.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0