yeei

hejheej. Missade bussen imorse, inte det roligaste att springa i hög klackat heller!
Men iaf då har jag gjort matte provet nu och det gick inget vidare, har också fått reda på att jag har VG i Information & Layout, men har ändå prov kvar att göra i Administration och Småföretagande...

Har fått en lånedator nu så att jag ska kunna göra klart arbeten och skriva ut och så. Får säga att det tar längre tid än det egentligen gör så kan jag ha den längre haha. =)

Har hittat ett nytt damp spel faktiskt. Eller egentligen så var det Nea som hittade det. Det finns på
Jesper.nu och heter Spoces+, sök på det och spela loss!  Jag lovar, man får damp efter ett tag ;)

Ska fortsätta plugga Administration nu och lite så.

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0