vad härligt att springa

Hejsan Hejsan, är hemma nu och sitter faktiskt på stationära för en gångs skull =P haha, men jag tycker inte om att sitta här för det finns inget ljud och jag blir så uttråkad utan musik!
Men efter skolan åkte jag iaf till MIkaela och var där ett tag, städada undan och diskade och kollade lite på förhäxad, nu har jag sett alla avsnitt, vad ska jag nu göra på kvällarna?

Jag kom hem vid 3 och då bytte jag bara om sen gick jag och Flisan till Via-spåret, idag var det dags att springa igen, det var en riktigt skön känsla när jag väl hade kommit runt, men det var inte kul att springa för jag fick håll och det gick nästan inte alls över, så nästa gång ska jag inte ens dricka vatten innan jag börjar (vilket jag gjorde nu).

har precis duschat och ska snart äta mat, Alexandra håller på att lagar. Tycker att mamma borde komma hem snart också, hon åkte klockan ett och hämtade Ron & Mikaela och planet skulle komma in 3.. dom är säkert snart här.

Jag är jätte trött men måste plugga till Småföretagande prov imorgon. Känns lite värdelöst att plugga ändå för jag förstår inte ett piss av allting inaf, det är liksom matte och det har ni ju hört hur bra jag är på!
Ska förresten göra mitt tredje omprov i matte imorgon också. USCH!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0