tal till nationen

.... Det är vad som är på kanal 5 just nu, ni som ändå sitter vid TV:n eller inte har något att göra kan ju ta och kolla, det är faktiskt kul haha. Om man har lite humor iaf.

Det var jobbigt att cykla till Maxi förut, vi turades om men vi kom framåt iaf, sakta men säkert hehe.
Jag åt aldrig, glömde bort det och nu orkar jag inte, jag är helt enkelt inte hungrig längre, det låter inget bra att jag inte har ätit på hela dagen men.. jag äter extra mycket imorgon!  =D

Imorgon kommer jag förresten inte att kunna skriva under dagen, för först har jag två prov att göra på fm och sen kl.12 så ska alla samlas på Kumlabys fotbollsplan, vi ska tydligen ha fotbolls- och brändbolls dag, skit kul va?!
Och sen på onsdag ska vi bada, hoppas det blir jätte fint väder så man kan sola iaf, bada tänker jag då inte göra. Och sen efter det så är det skolavslutning på torsdag, fan vad skönt med sommarlov snart!!! =D

Men jag hör av mig när jag kommer hem iaf, sov så gött!


skolavslutning i 9an, Vickie, Jag, Amanda

♦♦♦

Kommentarer
Anonym

fin blogg du har tjejen



Carrolina : = ) hehe

: )



vad va det du inte förstod?

lämna ett spartips så länkar jag till dig

mvh bloggstartaren på www.kollpadinekonomi.blogg.se

2009-06-09 @ 00:22:11
URL: http://kollpadinekonomi.blogg.se/
Amanda

Åh herre gud så jag såg ut :O haha.. Men ni är så fina :)

2009-06-10 @ 10:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0