syrran inatt

Idag har vi varit och badat från 5 till 8 ungefär. Istället för Edvard och alla dom så gick jag och Mikaela dit med mamma och Emanuel. Det har varit hur skönt som helst, och vid 6 tiden så var vattnet till och med varmare än det var på land!

Jag duschade och så när jag kom hem och åt lite, som jag inte har gjort på hela dagen, shame on me!
Och sen tog jag och Mikaela bilen hem till henne där jag är nu, jag ska sova här inatt, DET var hur länge sen som helst jag gjorde!!

Hon lagar mat nu och sen ska hon duscha och jag ska äta mina älskade jordnötsringar och sen ta nattkissen med Flisan. Oj vad jag har saknat henne, det var nästan två dagar sen jag träffade henne. Hon har fått bo hos Mikaela nu när vi flyttar och det är för tidigt att ta upp henne i nya lägenheten, och att det är massa massa med saker överallt!

Snart är det Navy CIS också, på trean. TA OCH KOLLA! =D



♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0