Kebabrulle?

hejsan hoppsan.
Igår vart en riktigt kul kväll, med Syrran och några till.
Satt här och hade det trevligt... Mer går inte att säga =)

Idag vaknade båda två vid 10 ungefär och vid 12 kom mamma och drack kaffe, edvard tittade förbi lite fort också!
Nu håller vi på med skyltarna till Alexandras student, har gjort rätt mycket men ska gör mer någon annan dag i veckan för orkar inte nu!
Ska snart åka till Edvard och vara med honom.
Det bästa med idag är att Edvard ska inte åka tillbaka, eftersom att han har Soc-möte imorgon här i kumla så han åker tillbaka dit imorgon eftermiddag istället! Kul va.
Och det som är ännu bättre var att det här var sista helgen han var hemma på permission, för nästa helg flyttar han hem på riktitg, JAG HAR LÄNGTAT EFTER DOM HÄR SISTA DAGARNA SÅ MYCKET ATT DET ÄR INTE SANT!
Men klart det kommer kännas skumt att han är hemma hela veckorna och sen aldrig åker tillbaka på söndagar längre... Men jag vänjer mig väl efter några veckor att inte ska åka tillbaka något mer.

Ska borsta tänderna och fresha upp mig lite nu och sen dra mig med moppe loppen till Edvard. Ha en bra dag!

Lite bilder från gårdagen:




skum blick av Dennis :O haha

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0