06.06.09

Igår: Det tog ett bra tag innan vi kom in till själva stadsparken eftersom att vi stannade i lekparken istället, mötte även upp Glenn och Laura där. Det var inget speciellt som hände, bara stundenter som spragn runt och tjoade, grattis till er =)
Efter det åkte vi hem till lilla Kumla igen, tänkte festa men Edvard har fortfarande ont i örat efter hans öron inflamation han har haft i veckan så vi gick upp och sov istället, det slog allt, jag var hur trött som helst!

Idag iaf så kom Therese hem igen, hon har ju varit i Ungern den här veckan som har varit. Jag kom ner helt nyvaken och det var som rena julafton nere i hallen då, alla stog runt Therese som delade ut olika saker till alla haha.
Själv hade jag beställt två stycker parfymer, en PLAYBOY och en ESCADA - magnetic beat, den luktar så himla gott och en playboy hade jag förut också men den tappade jag ju i marken!
Fick även cigaretter av Therese farmor Eila som också var med i Ungern, fina cigaretter.



När vi var i stadsparken (lekparken) igår så fick jag också ett armband av Edvard:



Vid 4 idag så kom Mamma och Mikaela upp till oss också och bjöd hela Edvards familj på fika, äppelpaj med vaniljsås, jag som hatar paj... Men vaniljsåsen däremot är jättegod =D

Nu är jag hemma, ska först fica fint altanen så den är fin till Alexandras student, typ ta upp allt hundhår i springorna, och det är mycket kan jag säga. Sen spola väggarna så allt pollen som fastnat försvinner. Efter det ska jag ta med mig (prutt) Flisan och ut och springa. Sen ska jag duscha och fixa mig lite  =)
Men först och främst äta nångting!

♦♦♦


Kommentarer
tasha

åhh!! vart har du beställt din playboy parfym!?

älskar den, men kan inte hitta den någonstans.

2011-12-17 @ 18:33:24
URL: http://natasasavovics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0