30.06.09

Jag sov hemma inatt för att jag hade as ont i magen igår kväll. Så jag sa till edvard att jag ville sova hemma ...
Imorse skulle egentligen jag följa med mamma och mikaela och motionssimma i kumlasjön, men pga andra saker så hade jag ingen lust att följa med...
Får bli någon annan gång eller så går jag ner dit senare och möter upp dom eller går dit med någon annan. Vi får se hur dagen kommer att se ut. Jag har faktiskt inte bestämt ännu om jag bara ska sitta inne idag eller om jag ska ut i solen...
Hjälp mig lite här nu!?

Ska iaf ta det lugnt nu på morgonen och bara viila och ta ett bad och så. För nu har vi ju vårat efterlängtade badkar! =D

Vi hörs senare, ha det bra så länge!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0