17.06.09

Skrev ett rätt så långt inlägg tidigare, fort eftersom jag hade lite bråttom.
men så skulle jag spara och publicera det och så försvann nästan hela texten och två meningar var kvar, då vart jag sur och skulle åka så sket i att skriva om allt.
Sen loggar jag ut och så står det att det är något som har blivit fel med morgonens uppdateringar...

Jaja, har precis kommit hem från nya lägenheten, vi åkte dit och lämnade saker i källaren, och då vet ni! Då är mamma så himla klantig så hon låste bilen, vi packade ut allt ur bilen, och så länge så lägger hon bil nyckeln i bagage luckan, och sedan stänger bagage luckan. MED NYCKELN DÄR I !  samtidigt som hon stänger skriker hon "NEEEEJ!"
Haha och så förstog jag vad hon hade gjort, så himla klantig!! =P
Så Pirre (alexandras pojkvän) tog en bit stål tråd och försökte komma in genom fönstret, men det gick inte, så vi ringde Zoltan och Edvard, men dom fick inte heller upp dörren på något sätt... Så nu har mamma ringt nån bärgare som ska komma inom en timme och försöka få upp dörren och om det inte går så ska han bärga dom till närmaste verkstad.
Alexandra och Pirre orkade inte gå hem så dom väntar där med mamma, själv åkte jag ju moppen upp så jag åkte hem så får dom sitta där och vänta själva haha, fin början!  Det kanske är ett tecken på att nån inte vill att vi ska flytta in dit? vem vet.. haha men vi SKA flytta, och det nästa vecka!

Ska till Edvard senare och sova där också, vad mysigt =)
nu ska jag lägga mig i soffan ett tag, jag är rätt kall. Ha en trevlig kväll!

♦♦♦


Kommentarer
susan

hejhej, gillar din blogg :)

Vad tycker du om min?

2009-06-18 @ 12:32:37
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0