11.06.09

Torsdag - Idag slutade jag skolan, alla samlades i Husaren i folkets hus, fick varsin macka och en festis, det var hur segt som helst och de som uppträdde var bara depp och tråkiga låtar, det enda som va kul var att det var en kille som väl var runt 12 år, nånting sånt. Han var i vilket fall som helst en troll karl, jag trodde han skulle göra såna här småtrick som man redan visste om, men tappade hakan när han väl började, det var skit coolt. Han höll typ i en lång stav, en svart och sen helt plötsligt så blev den långe staven till två små sjalar, fattade ingenting, och sen gjorde han mer coola saker =D

Lärarna sjöng också en sång till oss, det var också lite kul. Dom hade skrivit en egen text och sjöng den. =)
Skolavslutningen slutade vid halv 11, då tänkte jag, backe och nea hitta på något kul att göra, men vi hittade inte på någonting alls, gick först och tog ut pengar,  sen tänkte vi sätta oss någontstans där det var mysigt, men så blev det inte heller, så vi satt på torget i typ 2 timmar, flyttade till lite olika bänkar.
FIck också ideén att köpa lite alkohol att dricka så vi kunde fira, men så blev det inte heller, bara tanke antar jag =P

Så så såg våran skolavslutning ut, kul va!?
Jag åkte iaf hem vid 2 kanske, och då var Cajsa, Linn och Patrik här, skoj att träffa dom igen! Vi åt middag och sen kom tant Pia från landet hit också, henne har man verkligen saknat!

Så såg torsdagen ut!



♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0