02.06.09

Godmorgon,
Usch vilken tråkig dag idag, det spö regnar. Inte det roligaste att vakna till precis!
Men har precis varit och ätit iaf och det var ganska gott, min frukost, hann inte äta något imorse för sprang till bussen =P

Jag är hur trött som helst och känns som jag skulle kunna däcka när som helst!
Igår kollade jag på en hel skiva förhäxad och rätt vad det var så hade jag somnat så vaknade jag av att jag sov haha, ja men jagg stängde av tvn och la mig och sov istället. Och imorse ringde Nea och väckte mig haha, söt hon är.
Sitter i grupprummet nu och lyssnar på <3UNION,SQUARE<3 och ska snart ha matte... Får se hur det går. Jag har omprov i matte på Torsdag också, hoppas det går bättre än förra gången.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0