utgång?

Ikväll kanske jag äntligen ska gå ut! Har inte gjort det sen jag kom hem från stockholm, eller visst har jag det men inte haft kul på samma sätt liksom.
Det ska vara en lokalfest i kumla, ska ringa Laura snart och höra om vi ska gå dit och kolla lite bara. Annars kanske jag träffar Elin och träffar henne där, får allt se hur det blir
Ni kan ju ändå höra av er om ni vill göra något kul!
Fest är alltid helt okej! haha

Har precis duschat nu och ska käka lite mat och sen göra mig iordning.
Och så kommer det "stora" problemet... Vad jag ska ha på mig. Jag kan byta kläder typ 20 gånger och även testa samma byxor med 10 olika tröjor liksom. Jag hatar att ha valångest när det gäller kläder, OCH skor.
Speciellt om man har bråttom iväg liksom haha. Ibland vill jag bara gå naken bara för att jag inte är nöjd med kläderna, och när man inte hinner byta om då.
Ha en så bra kväll. Kanske skriver igen innan jag går. Outfit m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0