party sugen

Sitter fortfarande här vid datorn, haha jag har inget liv! Men jag har faktiskt duschat och sprungit runt i hela lägenheten efter en hårtork, den e heeelt borta. och har inte använt den sen vi flyttade hit, skumt!
Men jag kom på en smart sak, jag satte huvudet framför fläkten i vardagsrummet och stog där en stund, så nu är det torrt!
Och en frisör har sagt till mig att det är bättre för håret om man blåser det torrt med kall luft istället för varm luft, så jag "tjäna" ju på min smarta idé där! haha.
Har klätt på mig och gjort mig iordning och ska snart rulla iväg till Vickie. Vad vi ska göra återstår att se, men jag är så himla partysugen så det är inte sant. Bara hänga med massa folk och dricka lite grann och bara chilla liksom.
Men det är ju onsdag idag och ingen kan, vill eller har tid. Jag får nog styra upp min egna lilla fest här hemma!
Någon som vill komma då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0