jävla fiskmåsar!

Nu har jag precis varit ute med Flisan och faan jag kommer in helt svettig!
Det är fiskmåsar runt oss där vi bor! Och antagligen så har dom ungar eller nånting som dom vakar över.
För det är tre håll jag vill gå med Flisan, så att hon kan springa osv, men det går inte för att fiskmåsarna vakar där över. Så nu när jag gick ut gick jag ner mot statoil där dom inte håller till, men så kom jag på att jag måste ändå gå upp där vid vårdcentralen för att komma hem.. Så jag tänkte att om jag bara går och har luvan på mig så märker dom nog ingenting. Men att dom gjorde. Jag hann gå typ tio meter innan tre fiskmåsar flög över mig hela tiden. Dom flyttade sig en stolpe i taget åt det håll jag gick och dom flög ner, verkligen störtade ner, mot mitt huvud, typ en meter ovanför. jag höll bokstavligt talat på att skita ner mig!! Dom är huur läskiga som helst! Och på tal om att skita så när jag var nästan utanför porten så satte fiskmåsen sig på stolpen utanför och så sket han, jag hörde bara ett SPLASH framför mig, uussh. Vilket hot att dom skiter på folk om dom går där deras "revir" är eller vad det är för något. Usch och fy säger jag bara. Fiskmåsarna kan väl ändå hålla sig vid havet där dom hör hemma!?



♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0