hemska morgon

Edvard kom igår kväll ändå, runt 11. Vi kollade på TV till 2 ungefär. Sen somnade på han och jag gott.
Men imorse var det mindre "gott". Drömde först en mysko dröm om att Edvard hade kopplat 4 röda sladdar till min mage och kopplat in dom i en ur gammal telefon kiosk på torget, och jag bönade och bad om att han skulle stänga av och ta bort sladdarna för jag fick jätte ont i magen, och då menar jag verkligen jätte ont!
Sen vaknade jag och hade as ont i magen, låg och andades fort hela tiden för det gjorde så jävla ont och jag försökte ligga så stilla som möjligt för så fort jag rörde på mig eller försökte vända mig om så kom en outhärdlig smärta. Svårt att förklara att någonting gör så himla ont, alltså att få er andra att försöka förstå smärtan, det är svårt!
Edvard sa att han kunde ringa läkaren men det tyckte jag inte lät något bra. Så försökte jag förklara för mamma men så trodde och sa hon att det var för att jag har ätit något fel. Men det var inte alls så jag hade ont!
Sen åkte Edvard iaf imorse runt halv 11 och då hade smärtan blivit mycket mildare så jag tänkte gå och äta frukost. Men så blev jag tvungen att slå mig ner på stolen för det gjorde så jävla ont, igen!
Så jag kämpade mig till soffan med min onda mage och tänkte lägga mig en stund men hur jag än låg gick det inte utan att jag började gråta för det gjorde så ont. Sen gick det över och det har hållt sig till nu. Men om smärtan kommer tillbaka igen så ska vi åka till någon läkare. Mamma förstog tillslut och hon var bara orolig att det var någonting allvarligt fel. "Magen är inte något man ska leka med!"

Meen iaf, jag och mamma har precis vaxat benen, eller jag gjorde ett enda smalben, första gången för mig, och shit vad ont det gjorde haha! Men håren var ändå för korta och vaxet är ju inte speciellt starkt att det drar upp rötterna när man har så korta hårstrån. Idag ska jag bara ta det lugnt och mysa framför tvn.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0