fyndat!

Efter att vi hade varit hos Mikaela och firat henne så åkte vi + Lena in till Marieberg och skulle handla lite, vi systrar gick iväg utan mamma och Lena, dom ville inte ha med oss! =( haha, men vem vill gå med två kärringar? ;)
haha jag hittade faktiskt vad jag behövde. För när jag skulle klä på mig något fint idag till Mikaela så tänkte jag ha tights... Men vad skulle jag ha till tightsen då?? Så nu har jag lite nytt iaf som jag hittade billigt men fint! =D


Från Gina Tricot


Från BikBok


Kjol från Wear It, skitsöt är den!


Två små örhänge pluppar som jag ska ha som näs- och läpp piercing!


Och det här var lite kul, jag och Mikaela satt på McDonalds och åt, Mikaela köpte en plus meny och fick ett sånt där glas (veckans färg är blå!) medans jag tog en cheeseburgare bara. Så sitter jag där och kollar på hennes glas och ville också ha ett när en man kommer och stället ett likadant glas på bordet och säger "Ni måste ju ha ett var, eller hur?!" haha, så tack så mycket "främling"..

titta så fint =)

Nu har vi iaf precis kommit hem och mamma ska börja med maten.
Händer det något kul ikväll kumla? Det var ett tag sen jag gjorde något!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0