?

Jag har ju inte gjort nånting idag, så har inte alls mycket att skriva om.
Men Zoltan var här förut, Edvards pappa, han jag och mamma pratade om allting som har hänt. Var såklart jobbigt men nu känns det iaf lite bättre och efter att ha pratat med Therese också.
Medan Zoltan var här så fick Emanuel vara hemma hos Edvard och dom, så vi kunde prata ifred. Så mamma hämtade honom sen när vi var klara och skjutsade hem Zolle också, jag fick med lite ungersk rökt korv hem, SÅÅ himla gott är det. Korv som dom har rökt själva, mumms! Jag kan gå och äta det som godis alltså.
Efter det när mamma kom hem så skulle vi äta men mamma visste inte vad och jag var sugen på McDonalds så vi åkte dit och åt istället.

Men en ny sak har jag. När Therese kom så hade hon med sig en liten "tröst"-blomma till mig, jätte söt! Rosor var det =)

Kommentarer
Linda - ndaiL

Gomorron! :)



Hur är det idag?

2009-07-27 @ 09:47:33
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0