borta bra, hemma bäst

Nu är jag äntligen hemma igen, eller inte äntligen kanske jag inte ska säga. I det här läget var det faktiskt hemma bra, borta bäst. Jag ville så gärna vara kvar där i haninge med alla men så blev det inte. Istället så ska jag åka tåg tillbaka om inte allt för lång tid =)
Saknar alla redan!
Vi kom hem igår runt 9 nån gång iaf, jag packade upp lite grann och sen åkte jag med till Edvard på en gång. Så hann inte skriva när jag kom hem.

Nu har jag precis varit ute med Flisan i drygt en timme, ouf vad jobbigt det var, jag trodde det skulle vara svalt ute eftersom att det blåser så himla mkt men det var jätte varmt. Så jag tänkte hoppa in i duschen och så=)
Men först ska jag lägga in lite bilder från i helgen. Det vart inte många alls eftersom att jag är så dålig på att komma ihåg att jag ska ta upp mobilen och fota..


Jens kommer typ döda mig för den här bilden, men såhär såg han ut när jag kände honom i typ 2an eller nåt!  :D


En klänning jag testade på BikBok, så jäkla snygg, Måste köpa den!


Jag, Mikaela och Flisan åkte in till stan och träffade Ron. Sen tog vi djurgårdsfärjan över till Djurgårn. Här har Flisan hittat ett vält träd hon vart galen i haha.


Kusin JESSIE 18 år =D


Kusin JESSIE 18 år =D


Gäster....


Min outfit när vi firade Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0