08.07.09

Hejsan.
Inatt sov jag hos Edvard. Det blev jag, Edvard, Johan och Rasmus som åkte och badade igår. Och tro det eller ej, men jag badade faktiskt och det var inte speciellt kallt. Idag är det ännu mer sol så vi kanske åker och badar idag också!
Igår kväll när vi var på Edvards rum var också riktigt mysigt, han tog med sig oliv olja upp och masserade mig, så himla skönt är det, att jag var nära att somna där.
Imorse ringde nog hans klocka 20 gånger, jag han precis somna om innan den ringde igen och sen sparkade jag upp honom och stängde av alla alarmen. Jag somnade vidare till halv 11 ungefär, sen gick jag upp och och åkte hem. Så nu har jag precis ätit frukost och suttit och glott framför tvn. Det är sån här reklam som dom försöker intala folk att dom ska köpa saker.
Men jag fastnade faktiskt, haah. För den här Proactive, som ska ta bort finnar och små irriterande saker som kommer fram då och då.
Jag tror inte det finns en enda som tycker det är speciellt kul med finnar och man får dåligt självförtroende, i mesta fall.
Men jag skulle faktiskt vilja beställa Proactive och se om det funkar, det skulle vara bra!

♦♦♦

Kommentarer
emma

Tack för dina fina och varma ord.



Var aktiv på bloggen med inlägg och kommentarer.



kram emma

2009-07-08 @ 13:49:03
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0