01.30

Nu är vi äntligen hemma!
Bion slutade runt halv 12 och så tog vi fförst någon buss och sen tåget och sen en annan buss hem. Filmen var skitbra faktiskt, jag som inte är så speciellt jätte förtjust i harry potter filmer men dom är ju faktiskt bra ändå.
Tänker inte säga vad som händer om ni har tänkt att gå och se den, men jag rekommenderar starkt att ni ska gå och sen den, lätt värt =)
Ron åkte med oss nästan ända "hem" så att inget skulle hända, man vet ju aldrig om nån skulle typ komma fram och fråga om ex cigg eller nåt och man säger att man inte har, det kan ju hända att den personen blir as förbannad för det. Det har faktiskt hänt på riktigt så man vet ju aldrig och man ska aldrig utmana ödet!! Så jag tycker alla borde ta sällskap hem och aldrig åka själva, det kan faktiskt hända i princip vad som helst liksom!

Åter till nu läget då. Mikaela ligger och läser och jag ska stänga ner datorn och soooova. Imorgon får Mikaela ta morgon promenadenmed Flisan för jag ska soova ut, men ska dock ta henne på dagen istället.. =)
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0