vill ha pengar for god sake!

Är hemma nu, sitter i köket och gör mamma sällskap medans hon lagar mat åt mig, för gullig är hon =)
Efter skolan idag så åkte vi ju till marieberg som ja sa i förra inlägget.
Nea och backe skulle försäkra sig om att dom hade säker praktik plats på carlings, och det hade dom, tjejen där inne hade tydligen glömt bort att dom frågat innan, men dom var så välkomna så! =)
Jag ska ju praoa på BikBok, och tänkte passa på att lämna in ett papper idag med skolans och mitt nummer så dom skulle kunna få tag på mig, fick nämligen ett av skolan som vi var tvugna att lämna in till dit vi ska praktisera, skolan skulle ha ett pappet tillbaka också, onödig fakta =)

Sen vid 3-tiden kollade vi bussar hem, det gick en vid 4 så hade en timme på oss att göra något, så vi gick runt ett tag, sen hamnade vi i sista affären, CUBUS.. nu kommer det, var beredda;
jag blev kär!! =D
så fort jag gick in så ser jag en "skinn"-jacka, det kan omöljigt ha varit äkta för då hade den varit mycket dyrare..
men den var så himla snygg, svart med luva, jag vill ha den! =(
Nu ska jag kolla runt lite och läsa bloggar sen käka,
hörs sen!
♦♦♦

Tänkte visa bild på jackan, men gick inte att låna bilder från Cubus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0