varför ska det vara så kallt!?

gó kväll!
Har nästan precis kommit hem nu.
efter att vi hade lämnat nea i hallsberg så åkte jag till rubbe och kollade på film =) sen skulle jag egentligen gå men han skulle ändå hämta bilen occh ha den imorn så han skjutsade hem mig. haha skönt att slippa gå iaf!

när jag kom in på mitt rum så helt utan anledning snegla jag ner i min väska och så låg mina 3 flaskor cube kvar, men det såg ut som att det inte var nånting i dom, och det var det ju inte heller!!! Så mamma har tydligen hällt ut drickan, satte på kapsylen och lagt ner dom i väsan igen, kul hon är hehe. men det spelar ingen roll, vet inte när jag skulle ha druckit upp dom iaf så var väl lika bra, men ändå!

Jag saknar min baby enormt mycket, men han kommer nog hem snart igen, HOPPAS VERKLIGEN DET!!
så tomt :(, jag älskar ju dig hjärtat <33

Nu har jag hällt upp chips och cola, tänkte kolla på en film =)
och sen ska jag sova, god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0