träningsvärk imorn!

hejsan igen =)
Nu har vi svenska, var på genomgång i klassrummet förut och hon sa att vi ska redovisa/prata om vad vi vill iför klassen i en minut, en heel lång minut. Vecka.6 ska vi göra det, jag lär ju vara sjuk då.
jag pallar seriöst inte att prata inför klassen, gjorde det sist i 9an för jag tänkte att jag kanske hade kommit över det och ville vara duktig (visa att jag också kan!)
Men så han jag ställa mig upp, läsa några ord, sen vart det svart för ögonen och skakig i hela kroppen, va SÅ nära på att svimma, jag har aldrig klarat av att läsa högt och kommer nog aldrig att göra det heller, hur mycket jag än vill.
Och att vi ska välja nåt eget att prata om, precis vad vi vill, det gör ju saken ännu lättare, att komma på vad jag ska prata om, bara stå där i 1 minut och skaka och ha det jobbigt! inte kul..

Hade idrott förut och vi spelade badminton. Det var kul förutom att en kille tog det lite för seriöst, han vägrade erkänna att jag vann över honom, och jag hamnade blad dom bästa 4 och han åkte ner, haha oj vad sur han blev.
Men jag har asont i högerarmen, uder armbågen fast på översidan.. gick verkligen in för att ge järnet och det gjorde jag, svingade som aldrig förr! Så kommer ha ordentlig träningsvärk där imorn säkert, känner av det redan nu.
När vi käkade så skulle jag ta ett glas mjölk men höll på att tappa det när jag höll det i höger hand.

Nu har vi engelska =)
♦♦♦

Kommentarer
Peter

Hmm, det är inte så svårt. När man går in på youtube så står det "bädda in" på ett ställe och den texten tar man och kopierar. Sen så trycker du på "html" knappen som finns när du ska skriva ett inlägg och klistrar in texten där. Trycker sedan på en knapp i den rutan som heter "uppdatera"= Klart! :-)

2009-01-19 @ 13:03:50
URL: http://peternordin.blogg.se/
Hanna

haha, usch. Det lät verkligen inte roligt. får väl hoppas att energidryckierna lyckas hålla dig vaken genom skolan. hehe. det kan ju vara lite svårt ibland ;p





hoppas att du har en bra dag i skolan :)

2009-01-19 @ 13:30:33
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Hanna

men det låter ju riktigt kalas bra det :) haha

Ja, men det är ju klart att du är :)

2009-01-19 @ 14:33:17
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/
Zanna såklart!

Typiskt, hatar när det händer liksom.

Jag dricker alltid för mycket kaffe&cola, men är man koffeinberoende så är man ;)

2009-01-19 @ 14:45:35
URL: http://zaaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0