träningen börjar

godmorgon.
Imorse försov jag mig, mikaela väckte mig när klockan var 08.15,
så då var det ingen ide att försöka hinna med bussen som redan hade gått.
så tog det lugnt, käkade, och gjorde mig iordning.
Idag har jag lockigt hår för en gångs skull också, tänkte göra riktiga lockar (korkskruvar) men jag är skitdålig att göra det på mig själv, så det blev inga såna, kanske imorn om jag får lust och tid.

Jag missade två prov nu också, i administration och matte. Känns skönt att skippa matten för ja skulle ändå inte ha klarat det, men ändå så vill man ju vara med och försöka.
Får göra dom nästa vecka ist, det löser sig!
Idag slutar vi klockan ett vilket är hur skönt som helst, och eftersom vi inte gjorde projektarbetet igår heller, så åker vi in till marieberg idag igen, och då måste vi göra det för det är sista dagen, efter marieberg så åker jag och nea hem till mig, byter om  och sen åker vi till dansen som börjar idag, så himla kul ska det bli har längtat jätte mycket.
Att äntligen få komma igång  igen!

Nu har vi rast till halv 12, så ska sitta och chilla i grupprummet. =)
Hur ser eran dag ut?
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0