NEJ till mobbing.

jag var inne på FRIENDS sida. läste om mobbing.
jag tycker det är så dåligt med mobbing, med mobbare, varför är de som mobbar som dom är egentligen kan man undra sig... men det är faan i mig förjävligt på ren svenska!
när man kommer att prata om mobbing och de som blir utsatta för mobbing, berör det mig väldigt mycket, vet själv hur det känns och hur det är.
Jag är med i kampen mot mobbing, skrivit mig på namnlistan också.
Eftersom att jag tyvär inte är över 18 och har en riktigt inkomst så kunde jag inte bli vänskapare, man måste ge minst 50kr/månaden. Ändå är jag med i kampen,
ser jag någon som blir mobbad, jag blir arg!

Ni som är över 18 och har inkomst, jag tycker absolut att ni ska bli vänskapare! Och att kunna erbjuda bara 50kr ger väldigt mycket ändå eftersom det blir fler och fler som stöder kampen mot mobbing!

GÅ MED I KAMPEN MOT MOBBING!
man ska väl inte behöva må dåligt i skolan, och man ska inte behöva känna att man inte vill gå till skolan för man vet vad som väntar, så ska det inte vara!
därför finns friends, alla andra som hjälper till.
det betyder så mycket för dom som blir utsatta att bara sitta vid dom när man äter, säga hej eller vad som helst.
Så kom igen nu, visa vilka ni är, det ska inte behöva finnars mobbing i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0